  • Data: 2010-09-03 09:25:09
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-09-2010 o 20:28:31 Maniek4 <s...@c...chrl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Eee, 21C to nie jest zle, ale po ostatnim lecie to czlowiek przywykl do
    > innych temp.
    No właśnie, zimno sie zrobiło, zaczeliśmy 'siąkać' nosami i trzeba
    było trochę pomieszac to powietrze.

    Nie tak dawno temu pisalismy o temp. w domu na poziomie 27C.
    > :-)
    No tak, ale całe szczęście u mnie nie przekroczyła, jeszcze regu nie miałem
    do końca zrobione i nie było sie jak schłodzić, ale sam dom dobrze
    poradził sobie z tymi upałami, jak sobie przpomnę mieszkanie w bloku
    to mam ode razu dość, tam miałem wystawę zachodnią i 30-31st w takie upały.

    > U mnie dzis temp. stanela. Od wczoraj na termometrze 19,1C, a nad ranem
    > na
    > zewnatrz bylo ponizej 10C.
    No to dobrze, nie bedziesz miał dużych strat ciepła.

    --
    Pozdr
    JanuszK