  • Data: 2012-11-04 21:32:11
    Temat: Re: Jak u Was idzie grzanie domu :)
    Od: "Plumpi" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:k675ai$tcb$1@news.icm.edu.pl...

    > "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > 19 stopni powiadasz :-) To ty terror w domu prowadzisz :-)
    > Ja mam 23 :-)

    To zależy od przyzwyczajenia.
    Ja np. nie mogę usnąć jak mam temperaturę wyższą jak 19-20'C
    Przy 22'C to już chodzę po domu w krótkich spodenkach i w koszulce z krótkim
    rękawem.
    23'C to już dla mnie zbyt ciepło.

    Ale mam znajomego, który przy temperaturze 25'C ubiera się w gruby sweter, a
    normalna temperatura dla niego w domu to 28'C.