    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <52474824$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <1k0gfupwz74tk$.dlg@myjk.org>
    <5249f4eb$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Date: Tue, 1 Oct 2013 13:28:13 +0200

    news:4ac290b9-811f-4d01-bf47-

    > Przecież smieciaryu i tak jeżdzą odbierając śmieci na starych zasadach
    > od przedsiębiorców.
    > Ty tez masz działalność to powinieneś mieć podpisana umowe na odbiór
    > śmieci
    > i spokojnie wtredy firma od Ciebie odbierze co tam masz i jeszcze
    > fakturę dostaniesz która Sobie w koszty wrzucisz.

    Widzę kolejny cwaniaczek się znalazł, który wie jak oskubać polskiego
    przedsiębiorcę.
    Nie wystacza ci, że polski przedsiębiorca jest zmuszony płacić podatek
    od nieruchomości przeszło 30 razy wyższy niż zwykły "Kowalski"? To
    jeszcze chcesz "kroić" wielokrotnie za wywóz śmieci z gospodarstwa
    domowego?
    Weź pod uwagę, że dla firm jest drożej.
    Ponadto uważasz, że mam przywozić te śmieci od klientów, u których
    wykonuję usługi?
    Z DG pojemnik 120 litrów to ja zapełniam przez ponad rok czasu, no bo
    ileż tych kartek papieru oraz długopisów wędruje do śmieci?
    Poza tym zapominasz, że wrzucanie w DG kosztów wywozu śmieci z
    gospodarstwa domowego to przestępstwo podatkowe, za które jak się dowie
    fiskus to mi dopier.... tak, że będę zmuszony sprzedać to gospodarstwo,
    żeby spłacić kary.
    Dziękuję za takie porady.

    > Po co tobie druga umowa. Kup sobie pojemnik 1100 litrów i będa go ofd
    > Ciebie odbierac zgodnie z harmonogramem.
    > Zresztą zadzwoń najpierw do firmy która obsługuje Twój teren to być
    > może odsprzedadzą
    > Tobie za niewielkie pieniadze taki używany pojemnik.

    Ja nie proszę się o porady co mógłbym zrobić gdyby to było możliwe.
    Ja krytykuję.