    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 1 Oct 2013 04:53:06 -0700 (PDT)
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <52474824$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <1k0gfupwz74tk$.dlg@myjk.org>
    <5249f4eb$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <524ab1c3$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2013 13:28:13 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > od nieruchomości przeszło 30 razy wyższy niż zwykły "Kowalski"?
    Zawsze mozesz przejść na tzw "etat"
    > Ponadto uważasz, że mam przywozić te śmieci od klientów, u których
    > wykonuję usługi?
    Moim zdaniem łaski nie zrobisz jak po Sobie posprzątasz.

    > Z DG pojemnik 120 litrów to ja zapełniam przez ponad rok czasu, no bo
    > ileż tych kartek papieru oraz długopisów wędruje do śmieci?
    A prywatnie pottrzebny tobie pojemnik 1100litrów na miesiąc
    Ile osób liczy Twoje gospodfarstwo domowe?
    > Poza tym zapominasz, że wrzucanie w DG kosztów wywozu śmieci z
    > gospodarstwa domowego to przestępstwo podatkowe, za które jak się dowie
    > fiskus to mi dopier.... tak, że będę zmuszony sprzedać to gospodarstwo,
    > żeby spłacić kary.
    To zamów wywóz jako osoba prywatna. Nie wierze że nie znajdzie się firma która nie
    zechce schylic sie po Twoje pieniadze.
    > Ja nie proszę się o porady co mógłbym zrobić gdyby to było możliwe.
    > Ja krytykuję.

    To krytykuj ale nie miej do nikogo pretensji za Swoją nieudolnoiść.
    Sam piszesz że pozbyc się musisz smieci nagromadzonych przez poprzednich włascicieli
    domu przez ubiegłe lata pewnie.
    Przyznasz chyba że jest to sytuacja niestandardowa więc i Twoje działania powinny być
    niestandardowe- powinieneś po prostu zamwoic Sobie wiekszy pojemnik i to wywieżć.