  • Data: 2013-07-21 19:12:30
    Temat: Re: Jak wyciągnąć cegły ze studzienki kanalizacyjnej
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:157fba82-46f8-4d69-9e84-eef5e5c3da09@googlegrou
    ps.com...

    > Zazdrościsz ze można mieć jednego ojca a nie trzech wujków?

    Lepiej jest mieć trzech normalnych wujków jak jednego ojca, który umiał
    tylko zrobić debila.

    > Ciesz się że nie szczekasz.

    Zapewne "Kogutek" to nie przypadkowa ksywka, bo ty naprawdę masz kurzy
    móżdżek o ile w ogóle go masz.
    Niedawno próbowałeś mi wmówić: "Ty tylko szczekać i sikać na buty
    potrafisz.", a teraz mi piszesz, że powinienem się cieszyć, że nie
    szczekam. To w końcu szczakam czy nie szczekam?
    Jak widać masz spore ubytki pamięci, a do tego twoje porady są na
    poziomie niedorozwinietego dziecka.