    From: " bolekprostousty" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wykończyć narożnik flizówką
    Date: Wed, 15 Jul 2009 21:52:40 +0000 (UTC)

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " bolekprostousty" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h3g500$bvn$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja Ci odpowiem: nie znam sie na glazurnictwie, nawet sie tym nie interesuje,
    > ale aktualnie mam czlowieka ktory u mnie tym sie zajmuje. Kupuje do tego
    > rozne rzeczy i nigdy nie spotkalem sie z zadna/zadnym flizowka. Nie mam
    > pojecia co to jest, sasiadka czy co? Widuje tu i tam rozne listwy
    > wykonczeniowe, kupowalem ostatnio takie aluminiowe do zrobienia dylatacji i
    > wykonczenia z gory cokolow. Tych rozniastych profili jest jak u glupiego
> [...]
    Być może w twoich stronach nazwa listwy wykończeniowej nie jest znana lub
    nieużywana,ale wyjaśniłem to w poprzednim poście.Z grubsza wiadomo o co
    chodzi.Tu gdzie mieszkam takiej nazwy się używa ale nie chodziło mi o same
    nazewnictwo a o to sprawy związane z jej zastosowaniem.Widziałem w różnych
    łazienkach wykończenia tymi listwami, ale ni wiem jak sie do tego zabrać i w
    związku ztym prosiłem kogoś o pomoc żeby mi dał parę wskazówek jak to zrobić
    gdyby było inaczej nie pisałbym tego tutaj.Nie interesują mnie jakieś
    niepotrzebne dyskusje, a rzeczowa odpowiedź na moje pytanie.to wszystko