    From: "Maciek." <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka oferta do powiadamiania GSM?
    Date: Sun, 13 May 2012 23:54:42 +0200

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał
    > Zakładam alarm z modułem powiadamiania GSM i chciałbym zamontować tam
    > jakąś kartę SIM operatora oferującego najlepsze warunki dla tego
    > charakteru używania karty.
    > Co byście polecili?

    Prepaid i jakiś pakiet SMS jeśli przewidujesz dużo zdarzeń/raportów.
    A jeśli chcesz mieć z głowy zabawę to oczywiście najtańszy abonament ale
    dopiero po sprawdzeniu, która sieć się sprawdza na danym terenie. Chociaż i
    tu można się nieraz zdziwić... Postawią obok wysoki budynek i zasięg potrafi
    zjechać do wartości nierozmawialnych. Ale to raczej w mieście.
    Najlepiej się tu sprawdzi Play, choćby ze względu na roaming wewnętrzny. Abo
    na firmę to chyba 12 zł netto. Gdzie indziej zaczyna się od 20 zł brutto dla
    fizycznych.
    Wszystko co z Plusa lub oparte na ich infrastrukturze odpada ze względu na
    częste doładowania.

    --
    M.