  • Data: 2010-11-22 08:58:26
    Temat: Re: Jaka winorośl?
    Od: d...@d...dp.com.pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Nov 2010, wolim wrote:

    > Z reguly spotyka sie u nas winogrona o malych, lekko cierpkich i
    > kwaskowatych owocach. Wszyscy sie chwala, ze maja winogrona jak ze sklepu, a
    > w rzeczywistosci nadaje sie to glownie na wino.

    Nie zgadzam się. Te winogrona nadają się na rozcieńczony napój
    alkoholizowany z dodatkiem cukru.
    Czasami jest smaczny.

    > A moze chociaz cos zblizonego do moich oczekiwan?

    Tak. Są odmiany wyglądające tak samo jak w sklepie ale smak trochę gorszy.
    Mam na mysli Arkadię. Przygotuj się jednak na posługiwanie się chemią i coroczne
    całkowite okrywanie na zimę.

    D.P.