    From: "Michał" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki odkurzacz 'pseudoprzemyslowy' ?
    Date: Sun, 5 Apr 2009 21:07:28 +0200

    . Nie ćwiczyłem go z papierowymi workami.
    > Probowałeś czy nie jest trochę lepiej? Bo może warto w nie zainwestowąć.

    Ćwiczyłem jest lepiej ale, drożej :)
    Worek papierowy, na dłużej wystarcza jeżeli chodzi o pył ale mało gruzu
    wchodzi :).
    Ja już mam całą metodę opracowaną, jak coś odkurzam to za pierwszym
    podejściem wciągam wszystko co mi wejdzie do rury, cały gruz gips wszystko
    (nawet kruszę te większe kawałki), aż przestanie ciągnąć. Później trzepanie
    worka i doczyszczenie pozostałości i tak do skutku.
    Próbowałem wlać nawet do niego wody, myślałem, że pył do wody wejdzie ale
    nic z tego, zapycha się równie szybko.
    Można by coś było pokombinować z jakiś separtarem ale nie mam czasu teraz
    :).

    Pozdrawiam Michał