    From: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki odkurzacz 'pseudoprzemyslowy' ?
    Date: Mon, 06 Apr 2009 11:28:01 +0200

    ąćęłńóśźż said the following on 05.04.2009 16:22:
    > Do remontu w mieszkaniu potrzebuję odkurzacz "przemysłowy", bo zwykłego szkoda do
    wciągania pozostałości po kuciu ścian itp. (mam parę Zelmerów z demobilu, ale worki
    słabe i kurzy się przy wymianie).

    > Polecicie coś taniego i dobrego na tyle, żeby jeden solidny konkretny remont
    wytrzymał, także w obcych rękach "fachowców"?
    > JaC

    Uzywany siemens przemyslowy, kupiony za 30zl na allegro, 17 zl filtr
    papierowy. Na jednym filtrze cala budowe. Filtr co jakis czas
    obstukiwany aby odpadl pyl. Pare razy przedmuchany kompresorem.
    Wciaga gruz, pyl, resztki zapraw, klejow, pylu gipsowego, pylu po
    plytkach, wiorow, pylow drewna. Jedyny minus to mala pojemnosc.
    Kiedys bawilem sie w owijanie filtru jakimis szmatami ale nie ma sensu,
    bo pyl i tak dochodzi do filtra a wieksze kawalki laduja sobie spokojnie
    na dnie pojemnika.

    Polecam poszperac na allegro.

    S.