eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
  • Data: 2011-01-24 23:04:06
    Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:
    > Ale kto ma, no powiedz sam ? :) Ludzie kupuja jak najszczelniejsze
    > okna, robia montaz na tasmach za ciezkie tysiace, a wentylacje maja
    > grawitacyjna.. Tzn. "maja", bo o nawiewnikach to juz nikt nie
    > pamieta :D Na mojej lokalnej grupie wczoraj trwala dyskusja na temat
    > montazu okien - roznica miedzy montazem na piance, a tasmach wychodzi
    > od 5-7 tys pln. I to robia ludzie z wentylacja grawitacyjna !!!! TO
    > jest dopiero glupota!! :D

    To ja niewiele wiecej za okna zaplacilem do calego domu i garazu...
    A brak wentylacji to wina producenta okien a nie wentylacji grawitacyjnej. Normy
    wskazuja jaki powinien byc wspólczynnik infiltracji. Pól biedy wentylacja,
    gorzej jak ktos ma podgrzewacz przeplywowy w mieszkaniu...
    Pamietam jak w latach 90 maz kolezanki zaczal prace jako monter okien i w glowie
    sie nam nie miescilo, ze kazali im wycinac nozykami uszczelki.

    --
    Bartek