eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki pomysł na kominki wentylacyjne od instalacji kanalizacyjnej? › Re: Jaki pomysł na kominki wentylacyjne od instalacji kanalizacyjnej?
    From: albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki pomysł na kominki wentylacyjne od instalacji kanalizacyjnej?
    Date: Tue, 13 Oct 2015 13:10:46 +0200

    W dniu 12.10.2015 o 19:18, Marcin N pisze:
    > W projekcie są odpowietrzenia kanalizacji - klasycznie w górę i przez dach.
    >
    > Macie jakiś pomysł, jak nie przebijać dachu? Po co psuć jego szczelność
    > takimi duperelami...
    >
    > Może by tak jakieś zawory jednostronne gdzieś na strychu? Strych będzie
    > nieocieplony i nieogrzewany. Latem gorąco, zimą lodownia.

    a jak by zakończyć kominek pod dachówką? tz przejść przez membranę,
    uszczelnić i zostawić ~1cm pod dachówką(zwykłą, czy systemową
    wentylacyjną) Mi by taka opcja pasowała ponieważ taki kominek to byłby
    jedyny komin na dachu, ale czy sobie nie zaszkodzę bardziej? membrana
    nie ucierpi będąc narażona na wyziewy kanalizacyjne?