  • Data: 2009-09-08 18:53:59
    Temat: Re: Jaki transformator do halogenow?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chcesz go zamontować w miejscu później niedostępnym - tylko
    > klasyka - toroidalny bo jakoś mam złe doświadczenia z elektronicznymi,
    > pierniczyły się i te marketowe i markowe, a kawał druta to kawał druta.

    8 elektronicznych od 100 W do 250 W dziala juz ponad 3 lata :)
    na szczescie psuc sie niechca ale pomontowalem je tak ze powinno dac sie je
    wymienic po wymontowaniu jednego halogena(przechodza przez otwor na halogen
    w przeciwienstwie do toroidalnych, dalem zapasy kabla tak ze powinno sie go
    dac wywlec znad sufitu i wymienic :)
    na szczescie nie mialem okazji tego testowac :D

    --
    pzdr
    piotrek