  • Data: 2016-07-05 22:46:46
    Temat: Re: Jaki tynk na elewację hali.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 lipca 2016 22:33:32 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Mineralny? W sensie że najtrwalszy, a skoro kolorów za wiele nie ma, to
    > farbka na to i z głowy, czy tak?
    > Jaką trwałość mogę osiągnąć po takiej farbie? Czy będzie podobna w
    > zachowaniu czystości do tynku silikonowego?
    > Kurcze, to malowanie to wcale takie tanie nie będzie i to zarówno ze
    > względu na farbę jak i robociznę. Więc ekonomicznie może być drożej niż
    > pozostałe rodzaje tynków. Mówisz, że jednak warto tak?

    Ja mam silikonowy ~6 rok - kolor dosyc jasny ale nie bialy - takie bardzo
    jasne kapuczino cytrynowe :P Kurzy sie u mnie ponad przecietnie bo nie mamy
    jeszcze drogi a moj dom jest pierwszy w kolejce wiec najbardziej narazony
    na kurz spod kol wszystkich przejezdzajacych samochodow i coz - no ja polecam,
    plucze go karcherem co pare tygodni i wyglada czysto. Na pewno jakbym
    porownal go z nowym to byloby widac roznice - wiec mozna przyjac, ze
    brudzi sie na tyle rownomiernie, ze wyglada jakby tylko zmienial kolor ;-)

    Mysle, ze malo kto Ci tu odpowie bo nie ma tu zadnego wykonawcy, ktory
    ma porownanie :) A na swoim domu tynk rzadko sie zmienia, wiec trudno
    porownac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.