  • Data: 2009-02-19 13:44:52
    Temat: Re: Jaki tynk różnice wady i zalety
    Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dy pisze:

    > Czego wewnątrz?

    Pomieszczenia
    A III (tynk równy i gładki) klasy można wykonać na zewnętrzny jako
    podkład pod wyprawe wierzchnią i nawet w przypadku tynku silikonowego
    kładzie się go na przygotowane podłoze mineralne (cem-wap). Możena tez
    wykonać cem-wap III na gotowo ale takiego gładkiego tynku w mojej
    okolicy jeszcze nie widziałem, zawsze jest jakaś struktura.