  • Data: 2011-04-21 12:48:20
    Temat: Re: Jakie beda koszty ogrzewania gazem?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > Ja tam sie na kotlach ekogroszkowych nie znam ale chyba wiekszosc ma
    > dodatkowy ruszt do spalania smieci,

    To się ładnie nazywa 'ruszt awaryjny' do palenia drewnem.
    Ten mój jest o kant d... rozbić i nie da się na nim palić, bo się dymi
    jak nieszczęście. Coś nieprzemyślany jest ten ruszt - za mało otwory na
    powietrze, ale jak się luzem drewno wrzuci na retortę, to się pali bez
    problemu.

    Ze śmieciami nie próbowałem.

    Ten ruszt awaryjny jest po to, by kocioł miał znaczek 'eko' i mógł
    dzięki temu więcej kosztować :-)

    pozdr
    Robert G.