  • Data: 2009-03-26 19:15:38
    Temat: Re: Jakie kable położyć
    Od: MalyMJ <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj 5x16 mm2 ale jak masz piece akumulacyjne z tego co pamiętam to daj 5 x
    > 25 mm2 i nie tylko chodzi o prąd ale i o spadki napięcia, żeby ci komputerów
    > nie resetowało od włączania i wyłączania pieców.

    oo luudzie ... a moze 50 od razu ?

    juz widze jak w zlaczu elektryk wpina ta 25 w zabezpieczenie nadpradowe
    ktore oczywiscie jest zamkniete w zajebiscie wielkiej skrzynce S4

    przylacze do mojej dzialki ma dlugosc 230metrow po drodze bedzie jeszcze
    do tego przylaczonych 7 dzialek - kabel to 70-siatka AL - to tak dla
    porownania

    pozdrawiam
    MJ