  • Data: 2012-04-05 19:55:20
    Temat: Re: Jakie projekty warto brać razem z budowlanym?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Mam zgola odmienne wrazenie. Tzw Gienki jak robili u mnie to mozna
    > było spokojnie z nimi pogadac, skonsultować, robili tak jak ja
    > chciałem itp.

    tja...

    Najgorsze co może być to instalator którzy robi dokładnie to co mu kazał
    zleceniodawca.

    a potem trzeba porawiać po tym co zmalowali...

    IMHO nie da sie samemu robić instalacji, prowadzić spraw finasowych firmy,
    prowadzić samoszkolenia, szukac klientów załatwiać spraw formalnych.
    Człowiek to nie omnibus a doba trwa tylko 24 godziny w tym trzeba tez spać i
    mieć czas dla rodziny. Ponadto robotnicy zwykle jednak nie sa mistrzami
    intelektu.