    From: z...@b...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie szelki do kosy?
    Date: Wed, 4 May 2011 07:04:13 +0000 (UTC)
    Sender: <t...@b...pl>

    SkiMir <p...@m...onet.pl> wrote:

    > Go?ciu pyta o kos? a nie podkaszark?. O ile ma?? podkaszark? da si?
    > manipulowa? bez szelek to wi?ksza wykaszarka mo?e by? ju? conajmniej
    > niewygodna jak nie niebezpieczna (inny ok?ad r?k i ?rodek ci??ko?ci).
    >
    > A co zamierza tym kosi?? Ja nie wiem.

    Juz wyjasniam - do skoszenia jest laka o dosyc duzej roznorodnosci traw,
    haszczy, etc. O koszeniu jej kosiarka nie ma mowy ze wzgledu na nierownosci
    podloza i wlasnie te haszcze. Powierzchnia - niecale 2000m2.
    Dlatego wlasnie kosa spalinowa.

    A odnosnie szelek o ktorych pisalem - to to co dali w zestawie z kosa
    wyglada jak zwykly pasek parciany z kawalkiem gabki. Kiedys gdzies
    w necie czytalem ze do wiekszych powierzchni koszenia zaleca sie jakies
    solidniejsze szelki - na oba ramiona z jakims pasem nosnym.

    Moje pytanie z pierwszego postu dotyczylo wlasnie takich szelek, o
    konkretna firme i o to czy wszystkie kosy maja ten sam system mocowania
    - czyli czy mozna kupic sobie szelki np. od stihla i uzywac z kosa
    innego producenta - tutaj akurat kawasaki.

    Tak jak pisalem na poczatku - nie mam doswiadczenia w tej materii i stad
    tak "przyziemne" pytania.