    From: "Kane" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakiego kleju do płyt styro nie kupować?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 14:01:27 +0100

    > Chcę zakupić klej do styropianu do ocieplania - na tynk.
    > Nie chciałbym się władować w klej, z którym będą kłopoty.

    Kupilem najtanszy klej w icmarket.pl - magbud zarowno ten wierzchni (do
    zatapiania siatki) jak i do styropianu.
    Elewacja wisi, klej nie peka, trzyma bardzo mocno. Uzylem jego resztek do
    podrownania jakiejs scianki w piwnicy - takze zero peknieć, dobra
    wytrzymałość. Nie wiem co bedzie za 10 lat ale wylozenie wiekszej sumy na
    klej do styropianu moim skromnym zdaniem nie daje zadnej gwarancji ze za 10
    lat bedzie lepiej niz w tym tanszym.

    Na X workow kleju dokladnie tyle samo (X) nadawało się do uzycia. Opinie o
    kleju wczesniej sprawdzilem u dwoch wykonawcow z czego jeden uzywa go
    zawsze, drugi gdy klient chce tani klej. Obaj pare dobrych lat w branzy, nie
    mieli zastrzeżeń.

    Zakup: koniec roku 2007

    Pozdrawiam

    Kane