  • Data: 2020-01-24 15:33:30
    Temat: Re: Jest problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dane mam z artykułu na onanecie. Artykuł z tego roku. Jak popatrzyłam w necie to
    według prognozy z 2014 miało by do 2050 roku ubyc 4,5 miliona. Niech będzie że ubeda
    cztery miliony. Oznacza to że w 2050 będzie nadwyżka czterech milionów mieszkan. W
    Polsce jest ok 13,5 miliona mieszkań i domów jednorodzinnych. Cztery miliony to 30%
    tej ilości. Teraz propagandysci wrzeszcza że brakuje dwóch milionów mieszkań. Jak
    tyle brakuje to ludzie powinni pod mostami mieszkać. W Łodzi mostów nie ma ale są
    wiadukty. Nie widziałem wieczorami tłumów pod wiaduktami. Za to codziennie widzę
    mnóstwo pustych mieszkań w kamienicach w śródmieściu. Miasto potrafi wyprowadzić na
    czas remontu ludzi z całych ulic. Niedaleko mnie jest ulica Wschodnia. To nie jest
    bardzo długa ulica. Na 1/3 długości nikt nie mieszka bo są remonty kamienic. Ulica
    Włókiennicza wyprowadzona cała.