  • Data: 2013-01-11 16:06:47
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 12:01:19 UTC+1 użytkownik mcs napisał:

    > skladowania śmieci tylko w pojemnikach. Jeżeli faktycznie nie będą odbierać
    > np. workowanych odpadów to pewnie i tak wylądują one w lesie.

    Bo latwiej komus bedzie co 2 tygodnie dylac do lasu (swoja droga paliwo moze wyjsc
    drozej niz ta oplata za wywoz jak ktos ma daleko do lasu) niz kupic smietnik za
    stowe? Nie sadze, wymyslony argument :)

    Jak juz ktos bedzie placil za wywoz (bo bedzie musial) to chocby nie wiem co -
    wyrzuci do kosza, bo mu bedzie zal ze placi za cos czego nie uzywa :D

    > Ciekawe co zrobisz, gdy panu operatorowi wyleci z rąk i się roztrzaska.
    > Będziesz kupował następne bez zająknięcia?

    Jeszcze nie slyszalem jak zyje zeby komus sie taki pojemnik roztrzaskal. Najstarszy
    smietnik jaki znam osobiscie ma 15 lat - ostatnio mu przyspawalem koleczko bo ze
    starosci przerdzewialo. Nikt go przez te 15 lat nie popsul. Kolejny argument "z
    dupy".

    > No akurat. Odpady sortowane muszą być czyste. Bo jak nie, to drożej.

    Worki sortowane odbieraja bez pojemnika. Nic to nie wnosi do kwestii koniecznosci
    plukania glownego pojemnika. Nikt Ci go nie zabrania plukac - nie mozesz tylko myc z
    uwagi na to zeby gruntow nie zanieczyscic detergentem.

    > Jakie sztuczne? To, że zmusza się mnie do zmiany rewelacyjnego dla mnie
    > systemu, gdzie interesował mnie tylkp transport worka śmieci z kubła pod
    > zlewem do pojemnika, wystawienia worków z sortowanymi odpadami i terminowa
    > wpłata na konto należności; do zakupu pojemnika, pilnowania go, dbania o
    > jego czystość, szukania i zakupu worków do sortowania (lub zakupu kolejnych
    > trzech pojemników) nazywasz wymyślaniem argumentów?

    Zapomniales ze musisz zamontowac kamere i zamowic monitoring w najblizszej agencji
    ochrony do pilnowania kosza! ROTFL po prostu :)

    > Do tej pory mi nie sponsorowało. Jeżeli mój dom, śmieci i śmietnik do
    > dlaczego odbiorca nie może być wybrany przeze mnie?

    Bo w obecnym systemie Twoj sasiad moze spalac smieci, ktore niestety nie szkodza
    tylko jemu ale wszystkim dookola. To proba rozwiazania tego problemu. Moim zdaniem
    bardzo udana, mimo ze nienawidze wszelkiego typu podatkow i oplat to ta oplata
    wprowadza moim zdaniem sprawiedliwosc (ukraca smieciarzy i palaczy) i moze
    rzeczywiscie pomoc.

    > Nie widzisz tego, że ta ustawa wprowadza nieograniczony żadnymi limitami
    > podatek? Za rok bez kozery powiedzą pińcet od łba i co zrobisz?

    Poprosze o rachunki jakie miasto wydaje na utylizacje smieci i wyjasnienia czemu
    nagle oplata wzrosla 30-to krotnie? Narazie nikt nic takiego nie zrobil, a wysokosc
    tej oplaty jest scisle uzalezniona od kosztow jakie poniesie miasto na utylizacje
    tych smieci (wiec nie jest "nieograniczony zadnymi limitami").
    pozdr.

    --
    Adam