  • Data: 2014-07-01 21:50:12
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-01 19:31, Ghost pisze:

    > Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tak to tłumaczyły komuchy i np. mordowały księży.

    Podaj liczbę księży zamordowanych przez komuchów. Wskaż ilu z nich
    zostało zamordowanych za przekonania religijne.

    > Ilu księży zamordowało działaczy partyjnych?

    Myślę, że miliony ludzi zginęło za przyzwoleniem lub za namową papieży i
    księży.
    Począwszy od wypraw krzyżowych i święte inkwizycje, poprzez popieranie
    faszystów, skończywszy na udzielaniu pomocy w ucieczce zbrodniarzy
    hitlerowskich w imię walki z komunizmem.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/ODESSA_(organizacja)
    http://forum.historia.org.pl/topic/8676-watykan-a-dr
    oga-ucieczki-nazistowskich-zbrodniarzy/