  • Data: 2014-07-04 10:06:23
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 lipca 2014 18:35:29 UTC+2 użytkownik ikka napisał:
    > może powiem tak - nie jestem pewna, czy w domu dziecka dziecku będzie
    > lepiej niż w domu pary homoseksualnej.

    przeciez mozliwosci jest wiecej, rodzina zastepcza, adopcja przez pare
    hetero, dom dziecka i ta potencjalna adopcja przez pare homo. To ostatnie
    jest niezgodne z nasza kultura i zdrowym rozsadkiem ale tylko poprawne
    politycznie.
    Dlaczego nie skupic sie na tym co poprawic w tym co mamy w prawie zeby
    poprawic stan dzieci, a promowac dziwne konstrukcje ktore niczego nie
    poprawią.

    > hegemonia kościoła jest w Polsce niezaprzeczalna.

    i dlatego nergal mógł drzec pismo swiete? Bał sie - ale heroicznie sie
    postawił. Oczywiscie.
    A i programów religijnych jest telewizjach pełno.

    Wiec ja mam wrazenie ze tobie zdrowy rozsądek mysli sie z nakazami koscioła.
    Bo nauka społeczna koscioła jest wpisana w człowieka, a ten w geny.
    Nie ma tam nic niegodnego ze zdrowym rozsądkiem. Geny mówią jak
    społeczenstwo ma przetrwac, kosciół mówie to samo.
    Wiec jesli ktos mówi "nie zabijaj" to jest to nauka koscioła czy
    stwierdzenie rozsądnego ateisty?

    ps - czytnik mi wymiekl - za dlugi watek, z gugla musze ale to niewygodne

    b.