  • Data: 2014-07-12 00:07:37
    Temat: Re: Jezioro
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.14 23:25, ikka pisze:

    > co ty z tym bogiem? nie mam (jeszcze) urojeń, mnie niczego nie przykazywał.
    > jak to Lem powiedział - "twórcę poznajemy przez jego dzieło. w moim odczuciu świat
    > jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę myśleć, że nikt go nie stworzył"
    > :)

    > czep się czegoś/kogoś innego. my tu o poważnych sprawach :)

    > nie wiem, poszperaj w legendach o manu, podobno ryba temu praojcowi ludzkości dała
    > dokładne wskazówki, jak zbudować statek :)
    > co do ergiego - cóż, znacznie łatwiej ludzi ogłupić niż przekonać, że zostali
    > ogłupieni.
> [...]

    Nie chce mi się nawet skracać przy cytowaniu (co zwykle czynię) tego niby
    zabawnego (sądząc po ilości emotek), a w istocie żałosnego bełkotu, który
    obraża moją inteligencję. Biorąc jeszcze pod uwagę jego formę, mogę tylko
    w odpowiedzi przywołać znane powiedzenie: "Nie jest głupim ten co błędy
    czyni, ale ten co w błędzie uporczywie trwa". Wybacz, że z rozpędu wziąłem
    Cię za mądrzejszą. I to by było na tyle z Tobą.

    --
    collie