  • Data: 2009-07-17 07:15:05
    Temat: Re: KOSTKA BRUKOWA - mówcie co mogą spaprać
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:

    > Dzięki, kopiuję to do pliku :-) Z tym klińcem nie wiem co zrobić, bo jestem
    > nad bałtykiem :-) Czy może byc to mielony gruz betonowy ?

    Jak najbardziej troszkę trudniej to zagęścić ale się nadaje. W teorii
    powinno to wyglądać tak:
    1) 70cm korytowanie
    2) 20cm warstwa odsączająca z piasku lub gruntów nie spoistych (nie
    zagęszczamy mechanicznie)
    3) 40cm Kruszywo od 0-60 zagęszczone mechanicznie w warstwach max co 30cm.
    4) 10 cm zagęszczonego piasku (w twoim przypadku wymagane bo pokruszony
    beton ciężko idealnie zagęścić)
    4) 5cm podsypka piaskowa
    5) 8cm Kostka betonowa

    Ja bym zrobił w ten sposób.