    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kabel i woda w jednym wykopie
    Date: Sun, 8 Jan 2012 08:25:04 -0800 (PST)

    a ja przy okazji zapytam: taki przewód elektryczny w rurze osłonowej
    to dobry pomysł? najczęściej daje się rurę wodną jakieś 32mm, ja wiem,
    że potem można dodać jakiś przewód, że nie przetnie się szpadlem przy
    okazji, ale jak do środka dostanie się woda (choćby od któregoś końca
    skierowanego do góry), to będzie tam stała na wieki wieków, więc to
    jakby wrzucić przewód pod napięciem do wanny z wodą... czy po jakimś
    czasie nie grozi to awarią?

    pozdrawiam
    s_13