    From: Marek <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kabel i woda w jednym wykopie
    Date: Mon, 09 Jan 2012 14:09:47 +0100

    > W kablu ziemnym - nie grozi, moze lezec w jeziorze i nic mu nie
    > bedzie :)
    > pozdr.
    Apropos tematu to ja mam ziemny zasilajacy budynek zakopany blisko rury
    drenazowej. Wg mojego elektryka wszystko git, ale ...

    ten sam elektryk mi tlumaczyl, ze ziemny czy nie ziemny to mozna
    zakopywac w ziemi. Nic sie nie bedzie dzialo.
    Gosc ma wszystkie mozliwe uprawnienia, ale jakos mi sie nie chce
    wierzyc, ze to jest to samo. W koncu placimy 4razy wiecej za kable
    przeznaczone do ziemi.

    Moze ktos wiedzacy sie wypowie?
    --
    Marek