    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kamień elewacyjny na ścianie GK
    Date: Tue, 22 Sep 2009 09:52:58 +0200

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h99sf5$7fl$1@inews.gazeta.pl...

    > 3 x 2,65 x 56 = 445 kg
    > Jeszce klej. Mnie to daje do myślenia, szczególnie jak to jest "zwykła
    > ścianka". Na zwykłej (bez dodatkowych wzmocnień) podobno nawet szafek
    > kuchennych nie powinno się wieszać. A zrobisz jak uważasz.
    > pzdr., PB

    No przecież napisałem że wybiorę lżejsze. Poza tym szafka kuchenna
    zasadzniczo rózni się od płytek tym że posiada znaczną głębokość obciążająć
    ścianę momentem który "ma chęć" ją przewrócić. Płytki są rozłożone
    róznomiernie i prawie w osi ściany więc dają zupełnie inne obciążenie niż
    szafka kuchenna z talerzami.