  • Data: 2016-04-25 17:50:48
    Temat: Re: Karcher HDS 760
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 15:39:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 11:25:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jakie stosujecie preparaty do myjek?
    > Jakies aktywne piany czy inne wynalazki?

    Jezeli bedziesz uzywal aktywnej piany to odrazu Ci mowie - DALEKO OD BRAMY :)
    O ile masz segmentowa w okleinie. Spieprzylem sobie aktywna piana (nawet nie
    wiem kiedy) cala okleine i musialem wymieniac wszystkie panele na nowe
    w zeszlym roku :) Ot zaczela miejscami (wyraznie widac bylo linie zaciekow)
    ciemniec, a po pol roku zaczela sie luszczyc i odchodzic platami (przypuszczam,
    ze aktywna piana zniszczyla ochrone przed UV okleiny, a reszte zrobilo slonce).

    Przy czym nie przypominam sobie zebym nawet przypadkiem aktywna piana psiknal
    po bramie ale niczego innego nie uzywalem. A piane mialem taka dosc mocna
    do mycia ciezarowek ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.