  • Data: 2009-05-19 10:26:28
    Temat: Re: Kiedy kupowac węgiel?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 11:37, "Smerf" <s...@o...pl> wrote:

    > O ile jestes bogaty, bo z tym drugim masz na pewno problem.
    > Teraz wegiel uzupelnia sie w podajnikach najczesciej raz w tygodniu.

    Chyba we wrzesniu albo w pazdzierniku ;)

    > najczesciej wsypuje sie go z workow, zeby oszczedzic czas.

    Zalozmy, ze spalasz rocznie 7 ton = 280 workow -> najpierw te worki
    musisz WNIESC do piwnicy! Nie mozesz ich wyrzucic bo sie rozwala..
    Wnosiles kiedys taka ilosc worow ? ;-) To juz bym chyba wolal normalny
    zsyp przez okienko. Ale syf tak czy siak jest taki sam - moja ciotka
    od dwoch sezonow pali takim nowoczesnym kotlem - mialo byc super
    czysto a jest jak bylo. Wegiel zawsze bedzie czarny :)

    > Przy czym oszczednosc na ogrzewaniu jest około 30% cen prądu.

    Chyba blizej 70%, pomylily Ci sie pojecia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.