  • Data: 2011-01-20 16:37:31
    Temat: Re: Kierunek drzwi wewnetrznych
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 15:53, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy są jakieś normy regulujące takie sprawy jak kierunek otwierania
    > drzwi? Nie chcę, żeby mi znowu robili schody przy odbiorze budynku.

    Z lazienki na zewnatrz! Ale faktycznie mozesz to olac - jak Jarek
    wspomnial pies z kulawa noga u Ciebie nie zawita ;) Ich interesuja
    duze budowy i inwestycje a nie jakiestam domki.

    Mi w PiNB jak zanioslem papiery gosciu wzial linijke, costam pomierzyl
    w projekcie, potem na mapie z inwentaryzacji, stwierdzil ze "tu jest
    metr roznicy", pomyslal, machnal reka i powiedzial "ale to
    dopuszczalny margines bledu" i przyjal dokumenty ;) Nikt sie nie
    pojawil, a u mnie to mieliby sie do czego przyczepic (niezabezpieczone
    kable wiszace ze scian, brak barierek na schodach i tak dalej ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.