  • Data: 2010-09-03 09:49:07
    Temat: Re: Klimatyzacja i problemy
    Od: "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z łaską przyjechał serwis, czas oczekiwania ponad 3 miesiące od pierwszego
    > telefonu(!), ale nic nie zrobił, podejrzewano zapchanie odpływu, nie
    > wiedział co jest, albo nie miał czegoś do przepchnięcia (próbowali
    > przepchnąć jakimś przewodem elektrycznym), albo nie wiedział co zrobić.
    >
    > Kolejnym razem serwis próbował puścić w odpływ coś podobnego do kreta,
    > żeby
    > udrożnić odpływ - efekt do przewidzenia - nic nie pomogło, woda stoi w
    > rynience parownika, a tym chemicznym szajcem uwalone jest wszystko.

> [...]

    Coś podobnego mialem nie w klimie ale w mojej lodówce. Zamrożone skropliny z
    parownika z wnetrza lodówki nie odpływały i lodówka robiła pod siebie.
    Skropliny przez rynienkę byly odprowadzane do odplywu na tackę nad
    sprzeżarką a stamtąd odparowywane cieplem sprezarki. Odcinek igielitowej,
    prawie pionowej rurki o dlugosci ok. 50 cm ktory odprowadzal skropliny poza
    lodowke byl notorycznie zapchany jakims galaretowatym paskudztwem. Nie
    stosowalem kreta ale wszystkie wymienione przez Ciebie mechaniczne
    popychacze tak.
    Po najdalej miesiacu odplyw byl ponownie zatkany.
    Do dzis zachodzę co tez moze urosnac na w sumie przeciez destylowanej
    wodzie.

    A zastanawia mnie dlaczego "fachofcy" stosowali kreta. Coś musi byc na
    rzeczy.
    W.