eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKocioł gazowy z zamknietą komorą spalaniaRe: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
  • Data: 2014-09-28 02:31:47
    Temat: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 28 września 2014 02:06:59 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > news:452c27bd-df25-4e32-96d4-aca024876691@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu niedziela, 28 września 2014 01:08:34 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    >
    > napisał:
    >
    > > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > >
    >
    > > news:59982c32-a33c-4d04-b859-0fb35de9a079@googlegrou
    ps.com...
    >
    > >
    >
    > > W dniu niedziela, 28 wrze�nia 2014 00:29:26 UTC+2 u�ytkownik
    >
    > Grzegorz
    >
    > >
    >
    > > napisaďż˝:
    >
    > >
    >
    > > > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > news:e600f9a8-7c47-42fc-ae0d-4e2a9368c559@googlegrou
    ps.com...
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > /.../
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //W silnikach spalinowych stosowany jest pewien myk. Cz�� spalin
    >
    > >
    >
    > > trafia
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > do powietrza zasysanego przez silnik.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //Poprawia to spalanie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Nie poprawia. nie w tym sensie. Chodzi o dopalanie tlenk�w (CO i
    >
    > >
    >
    > > NOx)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //spaliny s� czystsze a silnik przy takim samym zu�yciu paliwa
    >
    > ma
    >
    > >
    >
    > > wy�sz�
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > moc.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Zu�ycie paliwa jest wy�sze. Ca�y ten pomys� to jak PFC w
    >
    > >
    >
    > > zasilaczach.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Poprawia si� cos fi ale wzrasta zu�ycie pr�du.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Silnik dope�niany spalinami zamiast tlenem z powietrza nie mo�e
    >
    > >
    >
    > > mieďż˝
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wy�szej mocy.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Wystarczy�oby zastosowa� silniki o wi�kszej pojemno�ci i
    >
    > >
    >
    > > ubo�sz�
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > mieszank� ale akcyzy, podatki, op�aty i takie tam liczone od
    >
    > >
    >
    > > pojemno�ci
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > silnika spowodowa�y t� ekoprotez�.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //Niby bzdura a jednak dzia�a bo jest powszechnie stosowane takie
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rozwi�zanie. Ciekawe czy jak by zastosowa� takie co� w piecu
    >
    > >
    >
    > > albo kotle
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > ( jak kto woli) czy te� by si� poprawi�o spalanie.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Perpetum mobile.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > g.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Nie masz racji. W literaturze jest to dobrze opisane. W jakiej?
    >
    > >
    >
    > > Chocia�by w Biblii mechanik�w Poradniku Mechanika.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Silnik t�okowy z ograniczon� ilo�ci� tlenu w zamkni�tej
    >
    > przestrzeni nie
    >
    > >
    >
    > > b�dzie mia� wzrostu mocy jak mu t� ilo�� tlenu zast�pisz
    >
    > cz�ciowo
    >
    > >
    >
    > > spalinami czyli czym� co zosta�o ju� spalone.
    >
    > >
    >
    > > Silnik t�okowy to specyficzne urz�dzenie.
    >
    > >
    >
    > > Nie ma w nim miejsca i czasu na to co siďż˝ stosuje w wysokowydajnych
    >
    > >
    >
    > > procesach spalania.
    >
    > >
    >
    > > Np utlenianie na katalizatorze, komory wirowe, nadmiar tlenu,
    >
    > >
    >
    > > podgrzewanie mieszanki/paliwa, spalanie wst�pne i dopalanie, etc.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > To wym�g euro ile�tam.
    >
    > >
    >
    > > Jak ten magiczny zaw�r zablokowa� to sk�ad spalin si� pogorszy
    >
    > ale moc
    >
    > >
    >
    > > wzro�nie lub zu�ycie paliwa spadnie.
    >
    > >
    >
    > > g.
    >
    >
    >
    > Kup sobie poradnik mechanika, Poczytaj a potem porozmawiamy. Poradnik
    >
    > mechanika to praca zbiorowa. Pisali ją profesorowie, docenci i doktorzy
    >
    > a nie jakiś Zenek z forum motoryzacyjnego.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Odpowiem Twoim językiem:
    >
    > Spróbuj coś spalić dwa razy.
    >
    > g.

    Pozwolisz że dla mnie autorytetem będzie jakiś doktor nauk technicznych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1