  • Data: 2018-04-12 12:37:08
    Temat: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-10 o 22:27, ToMasz pisze:
    > bo "internet" sterujący kotłem kosztuje (strzelam) 50zł. wbudowany w
    > kocioł moze być 10 raz droższy. wiec pytam - po co? Ja kiedyś zrobiłem
    > sterowanie kotłem przez gsm. wiesz jak? zamocowałem do pokrętła
    > temperatury, telefon na sznurku. jak puszczałem dzwonek, wibrator
    > przewracał telefon włączajac piec. jak to instaltor zobaczył to mu para
    > z uszu buchała
    O qfa... Normalnie zapisz się na profil wielbicieli Cytryna i Gumiaka... :/
    Ja rozumiem różne racjonalizatorskie pomysły. Sam nie raz wykorzystuję
    różne urządzenia nie do końca w sposób jaki był dla nich przewidziany,
    żeby osiągnąć zupełnie inny, zamierzony efekt. Ale kurna takie coś, to
    już jest dla mnie poziom druciarstwa stosowanego jednak :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /