    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kocioł na ekogroszek
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sat, 16 Sep 2017 16:24:01 +0200

    Sat, 16 Sep 2017 07:09:12 -0700 (PDT), d...@g...com

    > Moc z projektu wziąłem. Z wyliczeń im wyszło w zwyklych warunkach
    > zapotrzebowanie 8kW i przyjęli kocioł 14kW i grzecznie biorę taki sam.
    > Zastanawiało mnie czy to nie za dużo i czy nie będę go wiecznie dusił na
    > połowie mocy ale z drugiej strony wolałbym żeby mi dzieciaki nie
    > zamarzły jak się trafi -30.

    Do nowego domu kocioł na wyngiel pakujesz? Ruszt awaryjny
    to najgłupsze co można zrobić przy zakupie kotła podajnikowego.

    Miałeś wykonane OZC? Co to są "zwykłe warunki"? Moc podaje się przy
    maksymalnym obiciążeniu dla danej strefy. Jak wyszło 8 to dobrali dwa razy
    wiekszy? :/

    Weź no zapodaj parametry tego domu, bo chcę uwierzyć że śnię... :P

    --
    Pozdor
    Myjk