  • Data: 2013-09-19 19:28:41
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2013 o 13:53 Piotr P. <p...@w...pll> pisze:

    > *Piotr P.* <p...@w...pll> typed:

    > Może ktoś mi poleci dobrą firme, która zemeontuje kocioł olejowy i na to
    > miejsce zamontuje od zera kocioł kondensacyjny na gaz ziemny (plus
    > ewent. bufor) wraz z rozprowadzeniem i wymianą grzejników, czujnikami
    > itp. itd... Chodzi mi o kogoś, kto poprzelicza i zrobi to fachowo.
    Ale po co chcesz demontować grzejniki? trzeba ewentalnie dołożyć
    w pomieszczeniach gdzie było chłodniej lub wymienić na większy jak się da
    i tyle, bo z tego co pisałeś masz w miarę nową instalację. Liczyć tam też
    nie ma co, to nie podłogówka. Piec powiesić na ścianie podłaczyć
    pod gaz i instalację, czujkę w domu lub na zwenątrz (pogodówka) i tyle.

    > Miejsce wykonania woj. Małopolska w kierunku na północ (25 km od
    > Krakowa) w strone Buska Zdroju.
    Za daleko :(

    --

    Pozdr