    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <l15a1v$v2p$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <523b5017$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <523b6ac2$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: Kocioł olejowy.
    Date: Fri, 20 Sep 2013 00:06:53 +0200

    news:8bc7dc28-8822-4d8e-8f0b-ed649b782017@googlegrou
    ps.com...

    > Nie wszyscy tylko ci co przekraczają dopuszczalną prędkość. O ile
    > zostaną złapani oczywiście.
    > W przypadku zbiornika ciśnieniowego jeśli rozerwie się taki co miał
    > dopuszczenie to można odszkodowanie wywalczyć.
    > Jeśli rozerwie samoróbę to w niesprzyjających warunkach można i kilka
    > lat bez zawiasów zaliczyć.

    To powróćmy do poprzedniej idiotycznej Twojej porady:
    "Ja bym kupił tysiąc litrowy baniak za stówę. 1900 bym przepił albo w
    burdelu wydał. Grzałki też drogawe. 55 złotych płaciłem za trzy grzałki
    po 1,5kW. I to nie luzem a wlutowane w elegancki kołnierz z gwintem
    półtora cala."

    Proponujesz kupno baniaka za stówę. Jak później się okazuje chodzi Ci o
    baniak plastikowy, a w zasadzie kilka takich baniaków, takie chuj...ki z
    Allegro i do tego chcesz zamontować grzałki.
    Uważasz, że takie rozwiązanie będzie miało jakiekolwiek dopuszczenie czy
    atest?
    Myślisz, że jak kogoś śmiertelnie porazi prąd lub baniak pęknie podczas
    nieobecności domowników, a grzałka stopi baniak i spowoduje jego
    zapalenie, a w następstwie pożar domu to nie dostaniesz kilku lat bez
    zawiasów?

    Co ciekawsze, w pewnym miejscu namawiasz do olewania atestów:
    "Ty zapewne do grzania wody do co musisz mieć zbiornik z atestem takim
    jak w statkach kosmicznych. Ale Ty tam nie kupuj. Na pewno Chińskie te
    grzałki i zbiorniki."

    Wybacz, ale powiem wprost: Twoje pomysły i pomoc są tak kretyńskie, że
    bardziej kretyńskie już być nie mogą.