  • Data: 2013-02-15 12:06:43
    Temat: Re: Kolega liczyl ostatnio solary
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:96177031-f636-4bad-bbb0-2c5a39b43c0c@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 16:34:31 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    >załóż nowy wątek, tylko w temacie daj NTG. Zimą tradycyjnie trzeba by sie
    >zająć tematami nie z tej grupy. Ja ci kiki wszystko >wyjasnię :-)

    Kiki to typ wyzwolonych laikow, ktorych to na sile katolicy nawracaja.
    Podobno.
    Tylko mija kolejny rok a On jeden w kolko o tym gada. Nikt nie komentuje
    babochlopa w sejmie, czy jawnego pedala mimo, ze to dotyka nas wszystkich
    znacznie bardziej niz papiez murzyn laika, ktoremu to powinno zwisac. We
    Francji juz mamy rodzic 1 i rodzic 2. Moze Kiki tam sie przeprowadz,
    bedziesz mogl zaklinac rzeczywistosc z banda nowoczesnych klakierow.

    Pozdro.. TK