    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Date: Tue, 10 Mar 2009 22:33:22 +0100

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gp6ksm$oa$1@news.interia.pl...

    > To jest racja co piszesz, ale Kiki pisze o dwuch kierbudach. A najlepiej
    > jak kazdy zacznie od siebie. Wykonawcy powinni byc tacy, zeby nie trzeba
    > bylo ich pilnowac, a kierbud osoba ktorej czlowiek sie pyta jak czegos sie
    > nie

    Ja budowałem w czasach gdy jeszcze było tanio, przed tym skokiem cen ale
    najlepsi chyba wyjechali po 2004r do Unii tam zarabiać. Tutaj zostali
    partacze.
    Teraz dochodzę do wniosku, że nikt sie nie zna na niczym w tej budowlance.
    Takie wystające betony u mnie wystepują jeszcze w kilku miejscach i
    prawdopodobnie wszystkie wymagają odkrywek, bo wystają ponad wełnę ale do
    niektórych dostanę się ze strychu rwąc deski.
    Mnie nawet nie chodzi o to większe spalanie. Ale o to, że kaloryfer jest
    przewymiarowany, gorący, a w pokoju zimno. Przy ścianach porobiły sie małe
    pęknięcia ("dom pracuje panie") a nie ma taśm po prostu i tamtędy powietrze
    pod dużym ciśnieniem wali ze strychu. A na strychu jest przez niedomknięte
    skosy czy takie nadproża.
    Już kiedyś pisałem, że ten cały strych i poniżej poddasze trzeba by rozwalić
    i założyć płyty KG od nowa.