  • Data: 2013-03-02 10:53:25
    Temat: Re: Komin - na jakiej wysokości wlot
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości news:kgsgee$p65
    >Zadano mi pytanie, a nie bardzo mogę na nie odpowiedzieć. Pieca jeszcze nie
    wybrałem, więc
    >dopasowania nie ma jak zrobić.

    A jakim to "paliwem" bedzie napedzany Twoj piec:
    - wegiel/mial
    - ekogroszek
    - gaz
    - olej

    Pytanie uscislajace, chesz wysokosc od posadzki na gotowo
    czy dodasz sobie wysokosc wylewki.
    IMHO, dobrze jest wiedziec czy jesli to bedzie piec na wegiel
    da sie go ustawic max blisko komina i jak planujesz instalacje
    podlaczenie CO do pieca, ale to takie gdybanie bo nie wiadomo
    jaki to piec ma byc.
    180cm bedzie dobrze

    pozdrawiam
    Adams