  • Data: 2009-03-13 11:37:42
    Temat: Re: Komin / wyczystka
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpdegr$dv1$1@inews.gazeta.pl...

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > O, super. Powiedz mi jeszcze, jak możesz, jak jest czyszczony ten końcowy
    > odcinek komina i czy czyszczenie komina z poziomu poddasza nie wiąże się z
    > tumanami sadzy unoszącymi się w powietrzu i narozsypywanymi naokoło.
    Dół komina czyścimy(raz do roku planuje wizyte kominiarza a co pół roku ja
    sam) normalną szczotka komniarską z obciążeniem. Górny odcinek szczotka
    umocowana na stalowym drucie. Na zewwnatrz prawie nic sie nie kurzy. Raz w
    roku wybrać sadze z wyczystki na dole i tyle. U siebie mieszkam dopiero
    kilka miesięcy i raz czyścił kominiarz a raz ja ale u rodziców czyścimy tak
    od kliku lat i jest dobrze. Na pocztaku jak ojciec przez prawie rok nie
    czyścił to się sadze zapaliły w kominie. Ale wypaliły się i nic na szcze
    ście się nai stało

    Krzysiek