  • Data: 2010-01-13 16:00:46
    Temat: Re: Kominek a pobór powietrza...
    Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    andy pisze:
    > Czy lepiej kupić z szczelnym dolotem np.Tarnava..
    > Przekopałem trochę netu ale tańsze kominki biorą powietrze tylko z
    > pomieszczenia.
    > Chyba, że jakieś godne uwagi przeoczyłem.

    Nie wiem jaką widzisz ofertę Tarnavy, ten kominek możesz postawić na
    stojaku lub nie. Stojak ma wyprowadzenie, które możesz podłączyć do
    powietrza zewnętrznego lub nie.
    Wszystkie wkłady kominkowe mogą brać powietrze z pomieszczenia,
    natomiast cześć z nich ma możliwość doprowadzenia z zewnątrz.
    Pdr. M