  • Data: 2009-12-23 09:58:15
    Temat: Re: Kominek z pĹ?aszczem wodnym... spostrzeĹźenia
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgr3hl$q7e$1@news.interia.pl...
    > Rure moze miec, wykonanie instalacji nie obliguje do podpisania umowy. Nie
    > bedzie mial gazomierza to i pobierac nie bedzie jak.

    Nie moze mieć i już. Każde dziadostwo zakopane w ziemi powinno byc naniesione
    przez geodetę.
    Umowa i pozostałe czynności są jak naczynia połaczone więc dochodza zgłoszenia,
    pozwolenia na budowę itepe.

    > Nie musi byc rozkopane. Oswiadczenie wypelnia uprawniony kierownik budowy oraz
    > protokol proby szczelnosci i gazowni to nic nie obchodzi, co najwyzej geodete
    > do inwentaryzacji.

    No i pomyśl co wypisujesz. On chciał to zrobic poza wszelkimi pozwoleniami po
    znajomości bez pozwoleń.
    Rozumiesz? ierownik budowy? protokół z próby szczelności? Czy takie rzeczy robi
    się zakopując rurę po znajomości?
    I jeszcze jedno. Z mojej działki został przedłużony niedawno odcinek do
    następnego sąsiada. Rura została zasypana dopiero gdy naniósł geodeta na mapkę
    ale poza miejscem wspawania. Dziura została niezasypana przez trzy tygodnie.
    Przyjechali w końcu oglądnęli wypisali protokół i zasypali.

    Napisałem już na początku jak jest.

    Marek