  • Data: 2014-12-31 11:29:00
    Temat: Re: Konkurs noworoczny
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:88434a2f-8061-4ed2-b9e0-6ea3cf42dbb6@go
    oglegroups.com...

    Celem tego wątku nie było roztrząsanie problemów z internetem mobilnym tylko
    zabawa która i tu i na innych grupach i forach co jakiś czas z okazji nowego
    roku bywała, ale jak widzę nikt tego tu nie podchwycił i nie dzieli się
    swoimi zwycięzcami w tych 6 kategoriach.

    Trudno niech więc będzie o internecie mobilnym :-)

    > Z tymi latami to bym sie nie rozpedzal :-) O ile kojarze to Plus jako
    > pierwszy
    > rozpoczal testy LTE ledwo ok. 3 lata temu. Masowo to ta usluga moze od
    > dwoch
    > lat dziala, wiec dosc krotko, zeby objac zasiegiem wszystkie wsie :-)

    Szczerze powiedziawszy zakładałem że w ciągu 2 lat dojdą do pokrycia rzędu
    90 kilka procent mieszkańców. Ja nie oczekuję LTE jak jadę w Bieszczady,
    ale "wsie" wokół Gliwic, Zabrza czy Katowic to gęsto zaludnione tereny które
    są w zasadzie przedmieściami z roli mało kto tu żyje. Dlatego oczekiwałem że
    tu LTE pojawi się szybciej.

    > Narzekasz, ze "tylko" HSPA - ja tam bym sie cieszyl ze masz AZ HSPA, a nie
    > GPRS czy Edge :D HSPA do domowych zastosowan spokojnie wystarcza - wiem,
    > bo
    > uzywalem ponad rok poki nie zmontowalem sobie UPC :) Jadac przez Polske
    > jest jeszcze wiele miejsc, gdzie nawet GPRS nie dociera wiec nie masz co
    > narzekac :-)

    Wystarczy że pojadę w góry by sobie przypomnieć co to EDGE. Strona główna
    gazety czy onetu potrafi się ładować kilka minut, a nagłówki nowej poczty
    ściągać pół godziny - zupełnie jak w czasach modemowych :-)
    Ale moja "wieś" to tak naprawdę przedmieścia więc raczej oczekiwałem że tu
    LTE dotrze szybciej - cóż byłem niepoprawnym optymistą, ale i tak z roku na
    rok limity danych rosną, a abonament maleje więc jest ok. Jak po raz
    pierwszy zamówiłem internet mobilny to mnie kosztował 70zł na miesiąc i miał
    limit 1GB danych :-)

    Pozdrawiam
    Ergie