  • Data: 2017-05-08 18:08:33
    Temat: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 11:11:22 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > A generalnie ja np. mam taki system, że kabel mam na... szyi :)

    Dosc odwaznie nosic wilgotny czesto kabel, narazony na uszkodzenia (bo
    uzywany na zewnatrz), na szyi ;)

    > I potem ręką go tylko odpowiednim ruchem przerzucam najwyżej w inne
    > miejsce. Jak dobrze machniesz to idzie ładna "fala" i ci cały ten kabel
    > przerzuca na inne miejsce :)

    Jak raz w roku jezdze moim aeratorem elektrycznym to robie to samo - ale
    zawsze mam pietra ze mnie pokopie. A w zeszlym roku zaerowalem sobie
    pieknie kabel :P

    Tylko spalinowe! ;) Ew. akumulatorowe - chyba sobie kupie taka
    mala akumulatorowa podkaszarke. Po glownym koszeniu fajnie by bylo przez
    te 10-15 min dociac taka mala lekka podkaszarka tu i owdzie trawe. Ale
    kabla rozwijac to by mi sie nie chcialo :]
    pozdr.

    --
    Adam Sz.