  • Data: 2009-09-10 08:03:16
    Temat: Re: Kostka brukowa, płyty ażurowe
    Od: czupakabra <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Wrz, 08:24, " " <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Brukarze wycenili mi kostkę firmową (Awbud lub Brewbet)
    > Czy wybrać kostkę "firmową" czy lokalnego producenta (wibrowana)? Czy jest
    > duża różnica w jakości, czy warto dopłacać?

    Witaj

    Jakość kostki producenta lokalnego sam musisz ocenić - jeżeli to nie
    jest kostka "szlachetna" to może być ok.
    Inna sprawą jest jak będzie kładziona - skoro płacisz 100,00 zł/m2 to
    IMO warto dołożyć parę złotych i mieć spokój na lata. Mam na myśli
    położenie kostki z fugą wodoprzepuszczalną. Nic Ci wtedy nie rośnie -
    żadne mchy czy trawy, nie stoi woda, śnieg szybciej topnieje i masz
    czysto w garażu.

    pozdrawiam
    Sebastian