  • Data: 2009-09-04 08:14:43
    Temat: Re: Koszt montażu instalacji elektrycznej.
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <a...@i...pl> napisał(a):

    > ciesze sie :)

    > w projekcie budowlanym mam rozrysowana cala instalacje elektryczna, lacznie
    > z rozdzielnia.

    A widzisz różnicę pomiędzy projektem budowlanym a projektem wykonawczym?

    > Wiesz, tam nie ma zadnej magii... Serwis gwarancyjny? Po co?
    > Jak sie zepsuje to sobie naprawie.

    Oczywiście. Powszechnie wiadomo, że kazdy Polak zna się na medycynie i
    elektryce ;)
    Pisałem, skoro ni potrzebujesz serwisu, to kupujesz tam gdzie sprzedają bez,
    np. na allegro.

    > i za to placa :)

    Nie, zmuszamy ich do tego szantażem i porwaniami.

    > ale przeciez napisalem, ze firmy maja troche inne koszty niz Zenek co robi
    > fuche i to rozumiem. Napisalem, ze 1000zl za taka robote to duzo, z reszta
    > kolega Kris potwierdza, ze *firma* robi to za 200-250zl i jakos sie to
    > oplaca. Jacek pisze, ze rozne sa rozdzielnie - jasne, ale prosta rozdzielka
    > 200zl, taka wypasna powiedzmy 500zl, do tysiaca ciagle daleko... I nie masz
    > sie co napinac, taki ten swiat.

    Ja się napinam? Nie, ja zasugerowałem (w żartobliwej jak mi się wydawało
    formie) że porównanie cenowe jakiego dokonano dotyczyło zupełnie innych produktów.
    "Ma 4 koła i kierownicę? no to kosztuje 1.000 zł, wiem bo szwagier kupił
    poloneza rocznik 1995, więc niemożliwe, żeby auto kosztowało 100.000 zł".
    Czujesz?

    > Inwestor chce zaplacic jak najmniej,
    > wykonawca chce zarobic jak nawiecej. Zwykle spotykaja sie gdzies po srodku
    > swoich oczekiwan, chyba ze inwestor owca i daje sie golic :)

    E tam, znam inwestorów, którzy nie zrealizowali swojej inwestycji bo nie
    znaleźli chętnego na wykonanie czegoś, za pieniądze które był skłonny wydać
    inwestor.
    Więc z tym środkiem to nie do końca jest oczywiste.
    pzdr., PB