  • Data: 2012-07-20 22:58:45
    Temat: Re: Kot i wylewka [OT]
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Zauważ, że on Robercik odczuwa przymus

    wiesz co lawa...
    brak mi słów na określenie twoich osobistych wycieczek...
    jesteś w najwyższym stopniu żałosny i godzien politowania.

    możesz się lizać z kotami ile chcesz, ale jak ktoś nie chce iść w twoje
    ślady, to zgrywasz psychiatrę...

    słyszałeś o czymś takim jak projekcja??? raczej do ciebie się to odnosi.
    kończę temat definitywnie, bo jesteś człowiekiem z wyraźnymi problemami
    z osobowością...

    bez względu co teraz napiszesz, albo nawet jak nic nie napiszesz...,
    dostajesz ode mnie plonka, chociaż raczej takich bonusów nie rozdaję.

    żegnam