  • Data: 2012-05-06 17:48:27
    Temat: Re: Kotwy chemiczne RAWL, dziadostwo odradzam.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4fa66700$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...

    > Do kotew chemicznych są specjalne pistolety z dwoma bagnetami aby
    > równomiernie wyciskać mieszankę. Zwykłym się nie da.

    Wróć na początek i jeszcze raz z uwagą przeczytaj mój post.
    A tak dla wyjaśnienie gdybyś jednak nie zrozumiał i nadal się upierał przy
    swoim podpowiem że z linku jaki podałeś należało i używałem akurat takiego
    pistoletu jak na dwóch ostatnich zdjęciach.

    > Poza tym pamiętam, że szybkość schnięcia zależała od temperatury i w upał
    > to trzeba było się nieźle sprężać. Miałem kilka rurek więcej niż kartuszy
    > a i tak się wszystkie zakleiły.

    Na kartuszy jest napisane 45minut pełna twardość. Dwie stwardniały w ciągu
    godziny na kamien pozostałe z 24 nawet po trzech dniach były miękkie.

    Marek